بهترین برند لوازم خانگی در ایران

سه شنبه 24 بهمن 1402
13:26
مژده

این روزها پیدا کردن لوازم خانگی ایرانی راحت‌تر از برندهای خارجی است. همچنین به علت این که قیمت مناسب‌تری دارند، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند، موقع خرید لوازم برقی خانه سراغ این برندها بروند چون بعدتر به‌راحتی می‌توان به قطعات آن‌ها نیز دسترسی داشت. در ادامه مارک تعدادی از بهترین برند لوازم خانگی در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

برند پارس خزر

نام برندهای ایرانی که وسط می‌آید، یکی از بهترین برندهایی که به ذهن خیلی از ایرانی‌ها می‌رسد برند پارس خزر است. این امر به لطف کیفیت بالای محصولاتی است که از سال‌های دور در این برند وجود داشته و توانسته توجه خیلی از مردم را جلب کند.


برند پارس خزر محصولات مختلفی از جمله جاروبرقی پارس خزر، آبمیوه‌گیری، بخاری برقی، چای ساز، غذاساز، پلوپز و سشوار و خیلی محصولات دیگر را تولید کرده که همگی رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند. همچنین، از نظر قیمتی، یکی از بهترین برندهای ایرانی در بازار است. از میان محصولات پارس خزر یکی از بهترین‌ها، پلوپز پارس خزر است که حتی به بیرون از ایران نیز صادر می‌شود چرا که برای طبخ پلوی ایرانی، یکی از بهترین‌هاست.

برند پاکشوما

یکی دیگر از برندهای خوب ایرانی که موقع خرید لوازم خانگی باید در نظر داشته باشید، برند پاکشوما است. این برند بیش از چهل سال است که مشغول تولید لوازم خانگی است و توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

اگر به دنبال بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه هستید، روی پاکشوما می‌توانید حساب کنید؛ چرا که این برند به طور اختصاصی روی محصولاتی چون یخچال فریزر، ظرفشویی و لباسشویی پاکشوما، جاروبرقی و کولرگازی کار کرده است و همواره تلاش کرده که محصولات خود را طبق استاندارد روز جهانی تولید کند.

برای خرید لوازم برقی خانه و آشپزخانه از کد تخفیف رشنو موجود در تخفیف هات کمک بگیرید.

برند هاردستون

هاردستون برندی نسبتا جدید به حساب می آید؛ با این حال نباید کیفیتی که از ابتدای کار ارائه داد را نادیده گرفت. نام این برند طوری است که ممکن است فکر کنید با یک برند خارجی طرف هستید اما هاردستون برندی ایرانی است. برند هاردستون محصولات متنوعی از جمله جاروبرقی، تلویزیون، چای ساز، پلوپز هاردستون، سشوار و ریش تراش و خیلی محصولات دیگر تولید کرده است. استفاده از استانداردهای روز دنیا نیز موجب شده تا در کنار قیمت مناسب به کیفیت مطلوبی دست پیدا کنید.

برند جی پلاس

جی پلاس را بیشتر به واسطه‌ی تلویزیون‌ها و مانیتورهای آن می‌شناسیم. اما این برند نسبتا نوپای ایرانی، محصولات دیگری نظیر دستگاه تصفیه هوا، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، یخچال فریزر جی پلاس و تلفن همراه نیز تولید کرده است. این برند که یکی از زیرمجموعه‌های گلدیران است، توانست با محصولات خوب خود یکی از قدرتمندترین برندهای بازار ایران شود که خیلی از افراد کیفیت محصولات آن را مشابه برندهای خارجی می‌دانند. به علت قیمت خوبی که محصولات برند جی پلاس دارند، از نظر خیلی از کاربران جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی نیز به شمار می‌رود.

برند اسنوا

برای خرید یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و همینطور تلویزیون، یکی از بهترین برندهایی که می توانید به سراغش بروید برند اسنوا است. این برند بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه ایرانی است و بیش‌تر از 2 دهه است که مشغول تولید لوازم خانگی مرغوب است و به علت تنوع محصولاتی که دارد، برای پیدا کردن مدل مورد نظر خود از میان محصولات آن به مشکل نخواهید خورد. بنابراین اگر بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه را می‌خواهید، اسنوا یکی از برندهایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم بررسی کنید.


منبع:
https://www.technolife.ir/blog/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C/


برچسب ها: رشنو ,
[ بازدید : 4 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]