کد هدیه مقداد آی تی 60 هزارتومانی

چهارشنبه 24 اسفند 1401
10:21
مژده

با کپی کد تخفیف eyd-th و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 60 هزار تومان کد تخفیف مقداد آی تی ، به مناسبت عید نوروز با استفاده از فروشگاه مقداد آی تی بهره مند شوید.


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

هوش مصنوعی چیست و از ادغام با AV چه بهره‌ای می‌برد.

يکشنبه 21 اسفند 1401
11:11
مژده

مفهوم هوش مصنوعی (AI) برای بسیاری از اعتلاف‌ها موضوعی شناخته‌ شده است، اما نحوه کاربرد آن در بازارهای تجاری، مسکونی و مسکونی-تجاری تا حدودی ناشناخته باقی‌مانده است. در مبحث حاضر اجزای هوش مصنوعی و کاربردهای آن در دنیای واقعی مورد بررسی قرار گرفته است.

یکی از تعاریف اصلی هوش مصنوعی این است که هوش مصنوعی علم آموزش سیستم‌های کامپیوتری جهت تقلید وظایف انسانی از طریق یادگیری و خودکارسازی است. AI برای آموزش به داده‌های اولیه نیاز دارد. پس از آن، از الگوریتم‌های پیشرفته در زمینه فرآیند یادگیری جهت شناسایی الگو و ارتباط بین مجموعه‌داده‌ها استفاده می‌کند. برای استفاده از سرویس های هوشمند با کد تخفیف هوش سامان از سایت تخفیف هات بهره ببرید.

اساساً AI به مجموعه‌ای از الگوریتم‌های رایانه‌ای گفته می‌شود که بر اساس داده‌های شناخته شده به یادگیری می‌پردازد و سپس این داده‌ها را تفسیر می‌کند. درنهایت از اطلاعات آموخته شده برای انجام یک سری وظایف استفاده می‌کند.

داده‌ها را غذایی در نظر بگیرید که اکنون باید هضم شود. متناسب با نوع کاربرد، مقادیر زیادی داده دریافت می‌شود. بعد از آن، مرحله تجزیه‌وتحلیل، استخراج داده‌های کلیدی و در نهایت نوشتن کدها فرا می‌رسد که فرآیند خروجی را به نحوی خودکار می‌سازد.

AI بدون داده و تجزیه‌وتحلیل‌ها تنها چند کلمه است که به نظر تأثیرگذار می‌رسد. در سطوح بالاتر، هوش مصنوعی به دو نوع کلی تقسیم می‌شود: هوش مصنوعی محدود و هوش مصنوعی عمومی.

هوش مصنوعی محدود برای انجام یک کار واحد برنامه‌ریزی شده است و دربردارنده اتفاقاتی است که روزانه با آن مواجه هستیم. هوش مصنوعی محدود سیستم‌های هوشمند کامپیوتری هستند که جهت انجام وظایف خاصی آموزش‌ دیده‌اند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به دستیاران مجازی اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که این سیستم‌ها برخلاف انسان تنها برای انجام وظایف خاص، تعریف شده و آموزش‌ دیده‌اند و به همین خاطر به آن‌ها هوش مصنوعی محدود گفته می‌شود.

هوش مصنوعی عمومی‌ بسیار متفاوت است و می‌تواند درست مانند یک انسان درک کند و مانند عقل انسان چنان انعطاف‌پذیر است که قادر به یادگیری وظایف بسیار متعددی بر اساس تجارب کسب شده است. ردپای هوش مصنوعی عمومی ‌را می‌توان در داستان‌های علمی ‌تخیلی یافت. البته این نوع AI هنوز به واقعیت تبدیل نشده است و کارشناسان هوش مصنوعی در مورد اینکه چه زمانی به واقعیت تبدیل می‌شود اختلاف‌نظر دارند.

برخی می‌گویند که تا سال۲۰۵۰ شاهد هوش مصنوعی عمومی‌ خواهیم بود. بااین‌حال کارشناسان برجسته بر این باورند که این اتفاق شاید قرن‌های متمادی به طول بیانجامد.

درک محدودیت‌های هوش مصنوعی

به همان اندازه که هوش مصنوعی فوق‌العاده است و می‌تواند صنایع را تغییر دهد اما باید محدودیت‌های آن نیز درک شود. محدودیت اولیه AI این است که جهت یادگیری به داده نیاز دارد و قادر به تفکر مستقل نیست. همان‌طور که قبلاً گفته شد، این امر به این معنی است که اطلاعات نادرست در نتایج منعکس می‌شود. از دیگر محدودیت‌های هوش مصنوعی این است که هر نوع لایه اضافی برای پیش‌بینی یا تجزیه‌وتحلیل باید به‌صورت جداگانه اضافه شود.

امروزه AI از نوع هوش مصنوعی محدود است و برای انجام کارهای کاملاً مشخص آموزش‌ دیده است. درواقع هوش مصنوعی که خطای مراقبت‌های بهداشتی را تشخیص می‌دهد، نمی‌تواند به‌درستی خطای مالیاتی و یا تقلب‌های مربوط به ادعای ضمانت را تشخیص دهد.

به‌بیان‌دیگر این سیستم‌ها بسیار تخصصی هستند و تنها بر یک وظیفه خاص تمرکز دارند و نمی‌توانند مانند انسان رفتار کنند. ازاین‌رو سیستم‌های خودآموز سیستم‌های مستقلی نیستند.

فناوری‌های هوشمندی که در سینما و تلویزیون شاهد آن بوده‌اید هنوز علمی-‌تخیلی هستند. تنها قسمتی که علمی-‌تخیلی نیست پیشرفت در جمع‌آوری داده‌ها و الگوریتم‌ها، تجزیه‌وتحلیل‌ها و کامپیوترهایی است که از داده‌های پیچیده برای یادگیری و انجام وظایف خاص استفاده می‌کنند. این امور کاملاً رایج هستند.

AI روزبه‌روز در زندگی شخصی و تجاری ما اهمیت بیشتری می‌یابد. سیستم‌های یادگیری ماشین به یارانه‌ها کمک کرده تا سخنان انسان را با تقریباً ۹۵ درصد قدرت تشخیص دهد.

در سال‌های اخیر، دقت سیستم‌های تشخیص چهره پیشرفت چشمگیری داشته است تا آنجا که می‌تواند با ۹۹ درصد قطعیت چهره‌ها را مطابقت دهد. همچنین هوش مصنوعی توانسته در مراقبت‌های بهداشتی به محققان در شناسی توالی ژنتیکی مربوط به بیماری‌ها و شناسایی مولکول‌هایی که می‌توانند داروهای موثرتری تولید کنند، کمک کند.


منبع:
https://blog.hooshsaman.com/%d8%a7%d8%af%d8%ba%d8%a7%d9%85-%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-%d8%a8%d8%a7-av/


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

کدتخفیف بیمه بازار تا 170 هزارتومان ویژه بیمه بدنه و شخص ثالث

شنبه 20 اسفند 1401
10:59
مژده

با کپی کد تخفیف 3pdc170hypk و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 170 هزار تومان کد تخفیف بیمه بازار، برای اولین خرید بیمه بدنه و شخص ثالث برای خرید بالای 1 میلیون تومان بهره مند شوید.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

خرید آنلاین کلید و پریز با کد تخفیف

دوشنبه 15 اسفند 1401
10:31
مژده

امروزه به لطف تکنولوژی می‌توان هر محصولی را به صورت اینترنتی خریداری کرد. کلید و پریز نیز جزء آن دسته از محصولاتی می‌باشد که میتوان به راحتی خرید خود را به صورت آنلاین، بدون اینکه از خانه‌تان خارج شوید انجام دهید. فروشگاهها اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که دست به فروش اینترنتی کلید و پریز زده‌اند و در این بین می‌توان به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن اشاره کرد که به توانسته به صورت کاملا تخصصی روی این محصول پرفروش کار کند و توانسته در این چند سال به بیشتر نقاط کشور سفارشات خود را ارسال کند. برای دریافت کد تخفیف آریا ایمن به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

مجموعه‌ای که شرکت آریا ایمن ارائه می‌دهد از برترین برندهای ایرانی و خارجی کلید و پریز می‌باشند که سالهاست در این حوزه فعالیت جدی دارند.

از آنجا که وبسایت آریا ایمن دارای نمایندگی اکثر برندهای ایرانی و خارجی میباشد. مشتریان می‌توانند با بهترین قیمت، کلید و پریز خود را خریداری کنند


تخفیف شگفت انگیز هنگام خرید کلید وپریز

اگر قصد خرید کلید و پریز با کمترین قیمت را دارید میتوانید از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن که میتوان آن را مرجعی کامل برای خرید کلید و پریز دانست، سفارش خود را انجام دهید. تخفیفات شگفت انگیزی که این فروشگاه هر هفته روی محصولات خود قرار می‌دهد، می‌تواند فرصتی بسیار مناسب برای مشتریان انواع کلید و پریز باشد.


منبع:
https://ariaimen.com/learning/3166/where-to-buy/


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

کد تخفیف اکالا روزانه تا 30% ویژه خرید اول

چهارشنبه 10 اسفند 1401
11:20
مژده

با کپی کد تخفیف bg66 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 30 درصد کد تخفیف اکالا، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اکالا قرار دارند برای حداقل خرید 100 هزار تومان، بهره مند شوید.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

کد تخفیف آسان جهاز تا 20% ویژه خرید جهیزیه ارزان

سه شنبه 9 اسفند 1401
11:29
مژده

با استفاده از لینک اختصاصی موجود در سایت تخفیف هات تا 20% کد تخفیف آسان جهاز برای کالاهای منتخب از وبسایت آسان جهاز دریافت نمایید. برای دریافت تخفیف بر روی "خرید کنید" بزنید.


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تخفیف سایت خانومی 50 هزارتومانی

دوشنبه 8 اسفند 1401
16:03
مژده

با کپی کد تخفیف esfand50 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف خانومی، برای خرید بالای 400 هزارتومان لوازم آرایشی بهداشتی از وبسایت خانومی بهره مند شوید.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

كد تخفيف آكادمي سون لرن 750 هزارتومانی

چهارشنبه 3 اسفند 1401
15:34
مژده

با کپی کد تخفیف takhfifhot611 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 750 هزار تومان کد تخفیف سون لرن، برای خرید دوره ههای آموزشی منتخب بهره مند شوید.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تخفیف شهر فافا تا 50 هزارتومان تخفیف

دوشنبه 1 اسفند 1401
11:07
مژده

از طریق سایت تخفیف هات و بدون کپی کردن کد تخفیف شهرفافا می توانید تا 50 هزارتومان تخفیف ویژه بهره مند شوید. برای ورود به وب سایت شهرفافا و دریافت تخفیف بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تخفیف درمانکده تا 15 هزار تومان دریافت نوبت

يکشنبه 23 بهمن 1401
11:33
مژده

با کپی کد تخفیف Bk15hot و کلیک روی دکمه "دریافت نوبت" می توانید از 15 هزار تومان کد تخفیف درمانکده، برای دریافت آنلاین نوبت حضوری از درمانکده بدون محدودیت استفاده بهره مند شوید. برای مشاهده تخفیف های بیشتر به تخفیف هات مراجعه کنید.


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]