??? ?? ?? ?????? ???? ???? ?????? ??????

چهارشنبه 8 شهريور 1402
16:14
مژده

آیا بعد از یک روز پر مشغله و حجم زیادی از خستگی به دنبال یک فیلم خوب هستید که همراه اعضای خانواده ببینید و استراحت کنید؟ سایت اینترنتی فیلیمو راه حل شماست. فیلیمو مرجعی کامل از انواع فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی، سریال های متنوع، مستند و حتی کارتون برای عزیزان دل شماست. فقط کافیست نحوه خرید اشتراک فیلیمو برای تلویزیون را در ادامه بحث یاد بگیرید. به این منظور با ما همراه شوید تا علاوه بر لذت بردن از اوقات خود در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید. در اینجا علاوه بر آموزش تصویری خرید اشتراک فیلیمو، برای شما کد تا 100% تخفیف رایگان از تخفیف هات نیز قرارداده ایم.

نحوه خرید اشتراک فیلیمو چگونه است؟

بعد از یک روز کاری سخت می توانید فیلم های مورد علاقه تان را با فیلیمو تماشا کنید. تمامی فیلم های موجود در فیلیمو و محتواهای آن ها در چارچوب و قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. برای دسترسی به فیلم مورد علاقه تان با محتوایی که می خواهید در مرحله اول باید اقدام به خرید اشتراک کنید.

حال شاید از خود بپرسید نحوه خرید اشتراک فیلیمو چگونه است؟ و یا اینکه قیمت اشتراک فیلیمو چقدر است؟ باید گفت که خرید اشتراک در حقیقت به معنای خرید دسترسی به محتواهای فیلیمو می باشد. همچنین فیلیمو در صورت مشاهده هر گونه اقدامی که خلاف قوانین اش باشد این حق را دارد که این اقدامات غیر مجاز را متوقف کند و در نهایت اشتراک شما را لغو کند.

برای خرید اشتراک درباره فیلیمو وارد سایت شوید. همانطور که در عکس مشاهده می کنید در بالای سمت چپ صفحه اصلی گزینه ای با عنوان خرید اشتراک فیلیمو خارج از کشور وجود دارد. با کلیک بر روی این دکمه می توانید اشتراک مورد نیازتان برای تماشای فیلم و سریال را به راحتی خریداری کنید.

لذت بردن از فیلم و سریال دلخواهتان با ثبت نام در فیلیمو

برای استفاده از فیلم ها و سریال های سایت فیلیمو باید اول ثبت نام کنید. برای ثبت نام در فیلیمو در سمت چپ صفحه اصلی روی گزینه ورود کلیک کنید.پس از کلیک روی گزینه ورد برای ثبت نام در فیلیمو وارد صفحه ای مطابق عکس می شوید. همانطور که در عکس مشاهده می کنید روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید. در کادر مورد نظر همانطور که نمایان است فیلیمو از شما شماره موبایلتان را می خواهد. به محض وارد کردن شماره موبایلتان و کلیک بر روی تایید به مرحله اخر ثبت نام منتقل می شوید.در این مرحله یک کد برای موبایل شما ارسال می شود و شما باید در کادر مورد نظر وارد کنید تا مراحل ثبت نامتان کامل شود. شاید برای انجام مراحل ثبت نام کمی خسته شده باشید اما با تماشای آنلاین هزاران فیلم و سریال با کد تخفیف فیلیمو خستگی این مراحل حسابی از تنتان در خواهد رفت.



منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%88


[ بازدید : 5 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]